השקעות נדלן בארהב

השקעות נדלן בארהב

השקעות נדלן בארהב - פוטנציאל לרווח והגדלת הון

נדל”ן בארה”ב הוא השקעה מצוינת לעתיד.

קשה למצוא השקעה יותר שיש לה פוטנציאל לספק לך החזר גבוה על ההשקעה
שלך זאת ברמת סיכון נמוכה באופן יחסי. השקעה בנדל”ן יכולה להיות דרך
מצוינת לבנות עושר ולהתפתח כמשקיע חכם שמגדיל את תיק הנכסים וההון שלו באופן
שוטף. עם זאת, חשוב גם לזכור שהשקעות נדל”ן בארה”ב, כמו כל השקעה אחרת,
דורשת ידע ומומחיות אותה ניתן לפתח במהלך הזמן או לפנות לגורם צד שלישי
שיוכל לסייע לך בביצוע ההשקעה.

בפוסט זה נציג את היתרונות, החסרונות והאסטרטגיות העיקריות בהשקעות נדל”ן בארה”ב.

קריאה מהנה.

 

ניווט מהיר

השקעות נדלן בארהב – יתרונות

כאשר בוחנים האפשרות להשקיע בנדל”ן בארה”ב, היתרון הראשון והברור לרוב המשקיעים הוא המחיר. אין מה לעשות, מחירי הנדל”ן (בממוצע כמובן) הם זולים בצורה משמעותית מאשר המחירים בישראל. במחיר דירה אחת בתל-אביב אפשר לקנות גם 5-10 בתים במדינות שונות ברחבי ארצות הברית, ועוד לא דיברנו על האפשרות לקנות בניינים שלמים.

חוץ מהיתרון הגלום במחיר, יתרון נוסף ומשמעותי לא פחות הוא המגוון וההיצע. ארה”ב  היא מדינה ענקית, שוק הנדל”ן בארצות הברית מכיל עשרות מיליוני בתים, בניינים, דירות, קרקעות וכו’.
לכן, כאשר ההיצע כל-כך גדול ורחב, הסיכוי למצוא עסקה טובה גדל וזהו בהחלט יתרון אדיר למשקיע הישראלי.

השקעה בנכסי נדל”ן בארה”ב יכולה גם לספק הגנה מפני שינויים בשער הדולר. אם יש למשקיע צורך להגן על ערך הכסף שלו, שהוא צמוד לדולר, הוא יכול לנצל את ההשקעה בנדל”ן בארצות הברית לצורך כך. הרי את התשלום הוא מקבל בדולרים..

באנר מחפשים השקעות בשוק הנדל"ן בארה"ב

מחפשים השקעות נדל"ן בארה"ב?

לקבלת מידע על השקעות בשוק הנדל"ן האמריקאי, מלאו את הפרטים:

השקעות נדלן בארהב – חסרונות

כמובן שיש גם חסרונות להשקעה בנדל”ן בארצות הברית וחשוב לזכור זאת ולהיות מודע לסיכונים.

החיסרון הראשון הוא כמובן המרחק והעובדה שרוב המשקיעים הישראלים לא מכירים את המקומות בהם ניתן להשקיע, לא מכירים את המנטליות, לא מכירים את מגמות העומק ובקיצור יש להם פערים בהבנת השוק שבו משקיעים וחייבים להיעזר (לפחות בהתחלה) במישהו מקומי שיספק את המידע החסר וישלים למשקיע את פערי הידע שקיימים אצלו.

חסרון נוסף, שהוא נכון גם כמעט לכל עסקת נדל”ן הוא היעדר הנזילות. כאשר משקיעים בנדל”ן אי אפשר “להנזיל” את ההשקעה בכל רגע נתון (זאת בניגוד למשל להשקעה בשוק ההון). לכן חשוב לזכור גם את נושא הנזילות כאשר באים לבחון את כדאיות ההשקעה בנדל”ן בארה”ב.

חסרון נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא המיסוי והצורך לטפל בסוגיית המס, שלא כמו בישראל שעל הכנסה משכר דירה עד סכום של כמה אלפי שקלים אין בכלל צורך לדווח. נכון לשנת 2022, אין כפל מס ויש אמנת מיסוי בין ישראל לארה”ב, אבל על כל השקעה בארה”ב צריך לדווח קודם בארה”ב ואח”כ גם בארץ. בכל מקרה, תמיד כדאי להתייעץ עם רואה חשבון המתמחה בנושא זה.

איזו השקעת נדל”ן מתאימה לי בארה”ב

שאלה מצויינת. אין תשובת בית-ספר ולכל אחד אחת מתאימה אסטרטגיית השקעה אחרת. עם זאת, אפשר לציין 3 אסטרטגיות מרכזיות בהשקעות נדל”ן בארה”ב:

  • קניית נכס לצורך הכנסה שוטפת משכר הדירה המשולם כל חודש – נקרא באנגלית “Rental”
  • קניית נכס לצורך שיפוץ, השבחה ומכירה שלו ברווח – נקרא באנגלית “fix&flip”
  • קניית מתחם דירות לצורך יצירת תזרים או השבחה ומכירה – נקרא באנגלית “Multi-Family”

כמובן שלכל אסטרטגיית השקעה כזו יש יתרונות וחסרונות, אך מעל לכל חשוב להבין איך והאם האסטרטגיה מתאימה לצרכים של המשקיע עצמו. לכל משקיע יש צרכים אחרים, יש הגדרת סיכון שונה, יש סכום התחלתי שונה וכו’.

אסטרטגיית “רנטל”

באסטרטגיה זו ניתן לייצר מקור הכנסה פאסיבי עם תשואות גבוהות באופן יחסי. מידת “הפאסיביות” תלויה באופן ניהול ההשכרה, כאשר לרוב המשקיעים מתאימה עבודה מול חברת ניהול שאומנם נוגסת ברווח אך מורידה מהמשקיע את כאב הראש של ההתנהלות מול השוכרים.

אסטרטגיית “פליפ”

באסטרטגיה זו ניתן לייצר רווח מהיר (מספר חודשים בד”כ) אחרי תהליך השבחה של הנכס.

בכדי לבצע בחירה נכונה וחכמה של אסטרטגיית ההשקעה המתאימה למשקיע, יש לקרוא וללמוד, להתייעץ עם אנשים שמבצעים השקעות בארצות-הברית ומכירים את השוק היטב. אפשר כמובן גם לפנות לחברות שמספקות מידע, מלוות את המשקיע או משקיעות בפועל עבור המשקיע.

אסטרטגיית המולטי-פמילי

אי אפשר לסיים פוסט על עסקאות נדל”ן בארה”ב בלי להזכיר את אסטרטגיה זו הממוקדת בהשקעה בבניינים. בניגוד למה שרוב הישראלים חושבים, השקעה במולטי-פמילי יכולה להיות אטרקטיבית במחיר ומתאימה גם לבעלי “כיסים ממוצעים” ולא רק לטייקונים גדולים.

בארצות הברית מקובל לבנות בנייני דירות כאשר לדיירים אין בעלות על הדירות, הם רק שוכרים אותן. בעלי הבניין מרוויחים מהכנסה חודשית נאה מכל השוכרים בבניין. יש בניינים עם 2 דירות (דופלקס) ויש 3 דירות (טריפלקס) ו-4 דירות (פורפלקס) ו-5 דירות ומעלה (שהם כבר מוגדרים כנדל”ן מסחרי).

השקעות נדלן בארהב - בניין מולטי-פמילי ארצות הברית
השקעות נדלן בארהב – יצירת תזרים מזומנים בעזרת השקעה במולטי-פמילי

סיכום

השקעה בנדל”ן בארה”ב יכולה להיות השקעה אטרקטיבית ומתגמלת ובעלת פוטנציאל לספק הכנסה קבועה, צמודה לדולר, מנכס מניב. שוק הנדל”ן בארצות הברית הינו שוק מפותח מאוד ויש בו הרבה מאוד אפשרויות ואסטרטגיות השקעה שונות.

בפוסטים הבאים נרחיב על אסטרטגיות נוספות ובעלות פוטנציאל לרווחים נאים למשקיע.

לרשותכם, באתר אינבסטלי מאגר חברות המספקות שירותים שונים למשקיעים בארה”ב. תחפשו את החברה המתאימה לכם, צאו ולימדו ואל תשכחו בסוף גם להשקיע!

בהצלחה.

עוסק בתחום?

מופיע ברשימת החברות ועדיין לא נרשמת?

לא מופיע ברשימה ומחפש איך להירשם?

 

צור קשר בטופס המצורף.

טופס צור קשר
פוסטים נוספים באתר אינבסטלי
Share this article:

1 Comment

  • קרן כספית - המדריך למשקיע הצעיר - אינבסטלי
    12/06/2024

    […] מדיניות ההשקעה של הקרן: יש לבדוק את מדיניות ההשקעה של הקרן, ולוודא שהיא תואמת את גישת ההשקעה של שלך כמשקיע. לדוגמה, ישנם משקיעים שמעדיפים להשקיע בנכסים שקליים בלבד, בעוד שאחרים, למרות התנודתיות וחוסר היציבות, מעדיפים חשיפה לשוק המט”ח, זאת באמצעות השקעה בנכסים דולריים. […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.