פורום שוק ההון

פורום שוק ההון – האם נכון להיעזר בו?

למה כדאי למצוא את פורום שוק ההון שמתאים לך

מהו פורום באינטרנט?

פורום באינטרנט או לחילופין פורום מקוון הוא מקום מפגש לאנשים שונים לקיים דיון ולהחליף דעות ומחשבות על נושא כלשהו. על-ידי יצירת משתמש והרשמה לפורום, הגולשים יכולים לפתוח דיונים חדשים או להביע את דעתם במסגרת דיונים שכבר נפתחו בפורום. הגולשים בפורום מקבלים כינוי שאיתו הם מעלים את התוכן שאותו הם כותבים, הכינוי נותן לגולש יכולת להביע את עצמו וליצור לעצמו ייחודיות. באופן כללי ניתן לומר כי אנשים אוהבים להביע את דעתם ולסייע לאנשים אחרים והפורומים באינטרנט מהווים במה נוחה להבעת דעה.

באנר מחפשים השקעות לרוחב

מחפשים השקעות מצויינות?

לקבלת הזדמנויות השקעה ומידע נוסף, מלאו את הפרטים:

ברוב הפורומים מקובל שהמשתמש מקבל עדכון כאשר מישהו התייחס לנושא שאותו העלה, אפילו אם חלפה תקופה ארוכה מאז המועד בו נפתח הדיון או נכתבה ההתייחסות של הגולש.

ככל שהפורום גדל והופך לקהילה וירטואלית משגשגת למעשה נוצרת קהילה אשר עשויה להעניק הרבה מאוד ערך לחברים בה.

ניווט מהיר

פורום שוק ההון אינטרנט
פורום באינטרנט – אנשים אוהבים להביע דעה

מהו פורום שוק ההון

פורום שוק ההון הוא אתר שבו נערכים דיונים אודות מוצרים ומכשירים פיננסים בבורסה הישראלית ובבורסות אחרות בעולם. קיימים מספר פורומים איכותיים המאפשרים לגולשים לשאול שאלות, לחלוק במידע ולשמוע דעות של אנשים אחרים בנושאים שעולים לדיון.
זה נכון שיש גם קבוצות העוסקות בשוק ההון ברשתות החברתיות, אבל פורום בנושא זה, כאתר אינטרנט נותן אפשרות לאנשים שונים, חלקם ללא הכרות עם קבוצות נושאיות ברשתות החברתיות, להתייחס ולחוות דעתם על נושאים הקשורים בבורסה ובשווקים הפיננסים.
מידע על חברות הפועלות בתחום שוק ההון מתוך אתר אינבסטלי.

רשימת אתרי פורומים בנושא שוק ההון בעברית

אתר ספונסר (sponser) – פורום שוק ההון הישראלי ופורום שוק ההון האמריקאי

פורום שוק ההון הישראלי ופורום שוק ההון האמריקאי באתר ספונסר קיימים כבר מעל 15 שנה. בפורומים עשרות אלפי דיונים בנושאים שונים הקשורים לשוק המניות הישראלי.
אתר ספונסר עצמו הוא אתר מוביל בנושאי פיננסים וכספים ובעל תנועה רבה מאוד של ממאות אלפי כניסות כל חודש.

טלנירי – פורום בורסה שוק ההון

פורום בורסה ושוק ההון של אתר טלנירי פעיל כבר מעל ל-10 שנים. באתר עשרות אלפי דיונים ותגובות והוא פעיל מאוד ברמה יומית.

אתר טלנירי הינו אתר העוסק בנושאים פיננסים מישראל והעולם. האתר כולל: חדשות, נתונים פיננסים, פורומים, שירותי איתותים, קורסים, מסחר בבורסה, תוכנה לניתוח טכני ושירות בנושא החזרי מס.

אתר תפוז – פורום בורסה ושוק ההון

פורום בורסה ושוק ההון באתר תפוז הינו פורום פעיל כבר שנים רבות, הפורום מכיל עשרות אלפי דיונים וקרוב לחצי מיליון הודעות בדיונים.
אתר תפוז הינו אתר ותיק ומוכר במרחב האינטרנט הישראלי. האתר פעיל מאוד ומושך אליו מאות אלפי גולשים כל חודש.

ביזסטאר (bizstar) – פורום שוק ההון הישראלי

פורום שוק ההון הישראלי באתר ביזסטאר מכיל אלפי נושאים לדיון ופעיל כבר מעל ל-6 שנים.
עם זאת, רוב הדיונים בפורום הם למעשה עדכוני חדשות שמנהל הפורום מפרסם ולרוב אין להם תגובות.

 

כלכליסט – פורום שוק ההון

פורום שוק ההון באתר כלכליסט הוא למעשה פרסום של כתבות באתר כלכליסט אשר עוסקת בנושאים הקשורים לשוק המניות והפיננסים. הפורום באתר אינו פורום כפי שמוכר באתרים אחרים והתגובות על הפרסומים נשארים קשורים לכתבה עצמה ולא לנושא הדיון בפורום. עם זאת, האתר מכיל תוכן רב ואיכותי על נושאים הקשורים לבורסה ושווקי המניות.

ממה צריך להיזהר בפורומים

פורום שוק המניות באתרים השונים יכולים להוות קרקע פוריה לפעילות של גורמים בעלי אינטרס וחשוב להבין שאין להתייחס לכל מה שכתוב בפורום כאמת לאמיתה. בעולם של כסף והשקעות יש הרבה מאוד גורמים שיש להם עניין לקדם מניה או השקעה באופן מניפולטיבי.
נקודה נוספת שצריכים להיות ערים אליה כאשר כותבים ומפרסמים תכנים בפורומים השונים היא הזהירות שלא לחרוג מהחוקים שנועדו להגן על הצרכנים מפני ייעוץ אינטרסנטי. למי שאינו מוסמך להיות יועץ שעוסק בנושאי כספים והשקעות אסור לפרסם מידע שעשוי לגרום לנזק למי מקוראי הפורום.

סיכום

שימוש בפורומים מקוונים העוסקים בנושאים הקשורים לשוק ההון יכול לסייע לכל אחד ואחת.
פורום שוק ההון מאפשר לנו לשאול שאלות ולעלות נושאים שמעניינים אותנו לדיון בפני קהל רחב של אנשים שמתעניינים בנושא שוק ההון. היכולת לקבל מידע מאנשים שונים שייתכן וחושבים אחרת ממך הוא היא יכולת חשובה שמאפשרת לך להחשף למגוון רחב של דעות בנושאים שונים.
בניגוד לדיונים וקבוצות שמאוד מקובלות ברשתות חברתיות, הרי שפורומים באינטרנט אינם מנוהלים ע”י אלגוריתם ולרוב אינם מושכים בוטים וכל מיני תוכנות שלעיתים מפרסמות פרסומים שאינן אמיתיות והן תוצר של תוכנת מחשב.
כדאי לבקר בפורומים המפורסים ברשימה זו, להתרשם מהתכנים ולעשות בהם שימוש מושכל לצרכים שלכם.

בהצלחה!

פוסטים נוספים לקריאה

Share this article:

1 Comment

  • השקעות למתחילים - 14 עקרונות שחשוב להכיר - אינבסטלי
    17/09/2023

    […] קיימות. בין אם מדובר בקריאת פרסומים פיננסיים, השתתפות בפורום שוק ההון, מעקב אחר אתרי השקעות נחשבים, מעקב אחר מומחים או […]

כתיבת תגובה

Your email address will not be published.